loading...
بزرگترین وبلاگ تفریحی|پاتوق92
پاتوق92





چت روم
آخرین ارسال های انجمن
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط ف ناطقی در تاریخ 1393/11/07 و 9:09 دقیقه ارسال شده است

یعنی خداوند عمر با عزت و افتخار بهتون بده!!!! من نمی دونستم چجوری سیوش کنم که فرمتش برای ویندوز مدیا پلیر آشنا باشه و بتونه بخونتش.. پدرم دراومد از بس که گشتم ببینم چجور می تونم فرمت عجیب غریبش رو عوض کنم! خیلی ممنون.. خیلی خیلی ممنون... ممنون به توان ده!!!! ^_^
پاسخ : خواهش میکنم. خوشحالم که تونستم کاری کنم که مشکل شما برطرف شه!

این نظر توسط elnaz در تاریخ 1393/10/25 و 14:32 دقیقه ارسال شده است

سلام خسته نباشی من هر کاری میکنم نمیتونم تصاویر و انتخاب کنم وقتی هم انتخاب میشه رو صفحه نمیاد ک بتونم برنامه رو درست کنم میشه بگین چیکار کنم؟
پاسخ : سلام. اگه عکس ها رو از قسمت ایمپورت مدیا انتخاب کردی و نیومده ، میتونی کار دیگه انجام بدی، عکس هارو از پوشه انتخاب کن با موس ،ابی رنگ کن بعد درگ کن توی صفحه ای که عکس ها باید قرار بگیره. توجه داشته باش که فرمت عکس ها نباید عکس های متحرک یا چیزایی غیر از فرمت های ذکر شده باشه!

این نظر توسط نیلوفر در تاریخ 1393/10/25 و 12:22 دقیقه ارسال شده است

سلام میشه بگید چطوری میتونم قسمت وسط اهنگ رو برش کات کنم
پاسخ : اگه میخواید تا یه قسمتی رسید عکسا ، اهنگ تموم شه، کافیه اخرین قسمت زمان پخش اهنگ که با یه فلش به سمت راست مشخص شده ، با موس بگیرید و به سمت عقب کشیده تا جایی که اهنگ با عکس ها تو یه خط قرار بگیره.
همینطور با جلو عقب کشیدن کل اهنگ یا کناره های اول و اخر اهنگ میتونید جابجا کنید.
ولی اگه منظورتون اینه که اهنگ رو اولش باشه اخرش هم باشه ولی یه قسمتی از وسطش بره ، اینکارو باید با نرم افزار های ویرایش اهنگ انجام بدید.

این نظر توسط HANANEH در تاریخ 1393/10/05 و 12:18 دقیقه ارسال شده است

سلام مرسی آموزش برنامه مووی میکر عالی بود عالی مرسی شکلک

این نظر توسط مریم در تاریخ 1393/09/30 و 15:17 دقیقه ارسال شده است

ممنون واقعا عالی بود

این نظر توسط hediyh در تاریخ 1393/09/24 و 23:35 دقیقه ارسال شده است

سلام بابت توضیحات خوبتون ممنون ولی میشه بیشتر درمورد تنظیم کردن زمانش توضیح بدید
پاسخ : عذر میخوام متوجه سوالتون نشدم . تنظیم کدوم زمان؟ زمان پخش اهنگ یا عکس یا خود فیلم؟

این نظر توسط hossein در تاریخ 1393/09/16 و 14:51 دقیقه ارسال شده است

سلام.
ممنون از توضیحات خوب شما.یه سوال داشتم.وقتی فایل رو سیو میکنی بعد دوباره میخوای ادیتش کنی باید چیکار کنی؟
پاسخ : برای اینکار باید بعد از ساختن فیلم خود ، فایل رو هم سیو کنید ، ( منظور از سیو فایل ، تبدیل کردن تصاویر به ویدیو نیست) که با همون کنترل اس انجام میشه ، بعد هم میتوانید فایل رو تبدیل کنید. در این صورت بعدا که خواستید فایل رو ویرایش کنید ،میتوانید فایل مورد نظر رو باز کنید و تغییرات رو انجام بدید و مجدد سیو و تبدیل ویدیو کنید.

این نظر توسط سانا در تاریخ 1393/09/13 و 11:51 دقیقه ارسال شده است

سلام
ببخشید چرا وقتی که من عکسارو انتخاب میکنم وگزینه import رو میزنم عکسا نمیاد
لطفا پاسخ بدهید
پاسخ : متوجه منظورتون نشدم؟ شما عکس ها رو انتخاب میکنید و باز میکنید به داخل نرم افزار نمیاد؟ یا اینکه توی صفحه ی باز کردن عکسها به نمایش درنمیاد؟
اگه منظورتون اینه به داخل نرم افزار نمیاد، عکسا رو از پوشه به داخل نرم افزار درگ کنید تا بیاد.
اگرم منظورتون به داخل صفحه ی انتخاب عکس هست ، احتمالا فرمت عکس ها قابل پذیرش نرم افزار نیست!
" با تشکر از حسن انتخاب شما ، مدیریت سایت"

این نظر توسط راضیه در تاریخ 1393/09/11 و 12:12 دقیقه ارسال شده است

سلام ممنون وقتی عکس ها یا فیلم ها را انتخاب می کنیم داخل برنامه نمی یاره اما هیچ اروری هم نمی ده چیکار کنم؟
پاسخ : دوست عزیز این نرم افزار برای عکس هست نه فیلم. احتمالا فرمت تصاویر شما قابل پذیرش نیست. یا اینکه توی مرحله ی انتخاب کردن و باز کردن عکس ها به داخل نرم افزار اشتباهی رو انجام میدید.
" با تشکر از حسن انتخاب شما ، مدیریت سایت"

این نظر توسط محمدرضا در تاریخ 1393/09/01 و 17:55 دقیقه ارسال شده است

سلام. مرسی عالی بود.به وبسایت منم سر یزنید
امیدوارم موفق باشید


کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر شما در مورد کارکرد این سایت چیست؟
    چت روم
    آمار سایت
  • کل مطالب : 70
  • کل نظرات : 125
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 77
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 44
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 44
  • بازدید ماه : 294
  • بازدید سال : 2,453
  • بازدید کلی : 144,972